Poduchy - idealne na prezent


PODUCHY - uwielbiam je!!! Uwielbiam, bo szybko się je robi, każde wnętrze z nimi nabiera charakteru, są idealne na prezent...można by wyliczać jeszcze trochę. W drutach jestem jeszcze początkująca, mój pierwszy kontakt z drutami był mniej więcej rok temu. Pierwsze próby dość nieudolne, ale się nie poddałam...nadal nie jest najlepiej, ale jestem wytrwała :) Do dziś udało mi się popełnić 5 poduch. Dzisiejsza jest dość specjalna, bo będzie prezentem dla teściowej.


A oto moje wcześniejsze poduchy





Do tych granatowych mam szczególny sentyment, gdyż były moimi pierwszymi :)

Nawet jeśli Wasze pojęcie o drutach jest niewielkie, do świąt zostało tyle czasu, że zdążycie z pewnością wyczarować piękne prezentowe poduchy dla swoich bliskich.  Powodzenia :)


Komentarze

Popularne posty