Otulacze na kubki - czyli pomysłów prezentowych ciąg dalszy :)



Kiedy za oknem pada śnieg, a w kalendarzu grudzień zbliża się wielkimi krokami, najwyższy czas pomyśleć poważnie o prezentach świątecznych :) Pisałam już w moim poprzednim poście (link tutaj http://iglaidrutemm.blogspot.com/2016/11/poduchy-idealne-na-prezent.html )o poduchach robionych na drutach, dziś pora na otulacze - u mnie na kubki, ale równie dobrze mogą być na butelki, dzbanuszki...co komu w duszy gra. Nadają ciepły klimat, robi się je jeszcze szybciej niż poduszki, wczoraj przy zimowej herbatce udało mi się stworzyć takie dwa :) Robiłam na drutach prostych nr 6, nabrałam 36 oczek. Nie wiem jaka to włóczka niestety, bo wygrzebana w starych skarbach mojej mamy :)

W tamtym roku również robiłam otulacze na kubasy, niestety żaden nie zagościł w moim domu na stałe :) Mają swoje nowe domki :)
 Miłego dziergania :)

 














Komentarze

Popularne posty