Pacynki piłkarze - DIY szablon tutorial


Miało być super...świetna pogoda, spacery, zabawa na dworze...a co jest? Deszcz...marny ten początek wakacji...a jak wiadomo "w czasie deszczu dzieci się nudzą" :) Ja na nudę mam kilka sposobów, ale pokażę Wam mój najnowszy ;) Robienie pacynek. O tyle jest fajne, że angażuje dzieci na długo...bo najpierw trzeba zrobić pacynki, potem teatr z pudełka, a na końcu wymyślać różne historyjki do przedstawiania. Jeśli weźmiemy pod uwagę przerwy na jedzenie, zabawa może trwać nawet cały dzień :)

Czego potrzebujecie do zrobienia pacynek?
-filc (ja kupowałam filc w arkuszach w EMPIKU - tam są takie paczki po kilkanaście arkuszy A4 filcu - kosztują ok.30 zł, ale wystarczają na długo; mi służą już baaardzo długo i do różnych projektów)
- igła i nitka
- szablon, który znajdziecie poniżej 


Opcjonalnie:
- mazak do tkanin albo marker - do narysowania buziek; ale nie jest konieczny - buzie można wyszyć;
- klej na gorąco i pistolet do kleju - jeśli nie chcecie wszystkiego zszywać ręcznie, pewne elementy można przykleić. Ja się przyznaję, że kleiłam, bo szycie zajęłoby więcej czasu, a nie chciałam zanudzić dzieci. Jeśli używacie kleju oczywiście musicie albo wyręczyć dzieci przy klejeniu albo bardzo uważnie im asystować, żeby się nie poparzyły;
- maszyna do szycia - ale spokojnie można wszystko zszyć ręcznie ;)

No to zaczynamy - ja Wam pokażę dokładnie tak, jak sama robiłam. Wy spokojnie tam, gdzie ja kleiłam, możecie zszyć wszystko ręcznie lub na maszynie.

PACYNKI w 5 prostych krokach
1. Wytnij wszystkie części szablonu, przyłóż do odpowiednich kolorów filcu i wytnij wszystkie potrzebne części z filcu (nie dodawaj zapasów na szwy). 


2. Głowę przyklej/przyszyj na górze przodu pacynki, spodnie przyklej/przyszyj na dole, narysuj/wyszyj lub przyklej numer piłkarza, ręce przyklej/przyszyj do lewej strony przodu pacynki.






3. Narysuj lub wyszyj buzię piłkarza, wytnij z filcu włosy jeśli są potrzebne i przyklej lub przyszyj.


4. Zszyj po prawej stronie przód i tył pacynki z obu boków, górę też możesz zszyć, ale ja górę zostawiałam otwartą, a później po zszyciu boków skleiłam na górze klejem na gorąco.

5. Włóż palec w środek ;) GOTOWE :) :) :)


Najfajniejsze w tych pacynkach jest to, że nie muszą być piłkarzami - mogą być kimkolwiek tylko chcecie, co tylko podpowiada Wam wyobraźnia. Wam, albo Waszym dzieciom :)

Kiedy macie pacynki, potrzebujecie jeszcze sceny - my zrobiliśmy z pudełka :) Dzieci pomalowały je w środku i jest idealne :)


UDANEJ ZABAWY!!!!





Komentarze

Popularne posty