Moja przygoda z #SuperTshirt



Wiecie, że zawsze staram się motywować Was do szycia. Sprawia mi frajdę, kiedy ktoś do mnie pisze, że dzięki mnie zaczął swoją przygodę z szyciem. Agnieszka Tylak, autorka książki "Sukienka idealna" dała mi kolejną szansę, na to, bym mogła stać się dla Was motywacją. Zaprosiła mnie i inne szyjące i blogujące dziewczyny do współpracy przy swojej nowej książce - "Super T-shirt"!!!! Stałyśmy się#PogromcamiTshirta :) Chyba nie muszę mówić, jak dumna jestem z tego, że Agnieszka zwróciła uwagę też na mnie - kilka dni skakałam ze szczęścia i sprawdzałam czy to prawda :D 

Co to będzie za książka? To będzie coś czego na rynku jeszcze nie było - książka dla osób, które chcą nauczyć się szyć, stawiają pierwsze kroki w tym kierunku, zastanawiają się skąd brać wykroje - Agnieszka w swojej książce ma dla tych osób coś niesamowitego - dając Wam wykrój na jeden prosty tshirt pokazuje całe mnóstwo możliwych jego modyfikacji - krok po kroku - dzięki którym możecie z niego stworzyć przeróżne bluzki, a nawet sukienki!!!! Świetne prawda???

Agnieszka zaprosiła szyciowe blogerki do współpracy - każda z nas uszyła inny model bluzki/sukienki bazujący na wykroju na tshirt, każda z nas zrobiła zdjęcia swojemu uszytkowi i te zdjęcia znajdą się w książce Agnieszki. Jest mi niezmiernei miło, że mogłam się znaleźć w tak zacnym gronie!!! 

Bluzkę którą ja uszyłam, nazwałam Marysieńka (mam nadzieję, że moja Marysia będzie choć trochę dumna) i baaardzo lubię w niej chodzić. Szyłam ją z tkaniny wiskozowej - więc jak widać, wykrój tshirta jest dobry też na tkaninę, a nie tylko na dzianinę!!! Ma cudowne bufiaste rękawy i falbanę na dole - baaardzo mi się podoba :) No i szyje się ją bardzo prosto :)

Zobaczcie kilka zdjęć mojej bluzki :)







Nie mogę się doczekać, kiedy będę trzymać książkę "Super T-shirt" w ręku!!!

#PapaveroSUperTshirt #Papavero #SuperTshirt #PogromcyTshirta

Komentarze

Popularne posty