Wyzwanie nr 6 - wyprawka do przedszkola II

Już jedno podobne wyzwanie podjęłam - to było moje pierwsze wyzwanie (możecie poczytać tutaj http://iglaidrutemm.blogspot.com/2016/09/wyprawkaprzedszkolaka-wyzwanie-nr-1.html ) i jednocześnie pierwszy wpis na blogu. Rok temu szyłam pościel i piżamy, tym razem postanowiłam pójść o krok dalej (w końcu to ma być wyzwanie!) - za cel postawiłam sobie uszycie również ubrań do przedszkola. Wyzwanie tym większe, że syn wyrósł niemal z wszystkich swoich ubrań :D Przedszkolaków mam dwójkę, więc żeby zdążyć na czas, szycie zaczęłam już w połowie wakacji :D Oczywiście ubrania miały być maksymalnie wygodne.
Szło mi dość mozolnie, ale z każdym uszytkiem zbliżałam się powoli do mojego celu i co???? I dałam radę :D Teraz zostało mi już tylko dokupić majtki i skarpety :D
A jeśli chcecie zobaczyć ile to wszystko kosztowało, zapraszam na kolejny post z serii "Nie stać mnie na nieszycie" http://iglaidrutemm.blogspot.com/2017/08/nie-stac-mnie-na-nieszycie-wyprawka.html.

Komentarze

Popularne posty