Kreatywne choinki


Moja Dwójka znalazła dziś rano między swoimi łóżkami kreatywną choinkę, którą mama Mikołaj podłożyła w nocy - materiałowa choinka wypchana kulką silikonową + ozdoby w woreczku.


Pomysł na choinkę wziął się ze strony http://www.thesewingdirectory.co.uk/fabric-christmas-tree-project/ - tam też jest cały dokładny opis jak taką choinkę wykonać. Ja jedynie wymyśliłam, że z takiej choinki-ozdoby, można by zrobić fajny gadżet do zabawy dla maluchów. Powiększyłam i trochę zmodyfikowałam wykrój na choinkę w powyższej strony. Moja jest wyższa (ma ok. 50 cm wysokości), ale delikatnie węższa, ale sposób robienia identyczny.
Dodatkowo, wykroiłam okrągłe bombki różnej wielkości z resztek materiałów, zawiązałam kilka kokard ze wstążki - z tyłu każdej takiej ozdoby przykleiłam taśmę dwustronną. 


Na wszystkie ozdoby uszyłam lniany woreczek, który ozdobiłam filcową choinką - można je równie dobrze włożyć w jakieś pudełeczko czy cokolwiek innego. Ja po prostu miałam pod ręką kawałek fajnego lnianego materiału, który wydawał mi się idealny :)


I gotowe :) jak dzieci się obudziły, choinka bardziej je ucieszyła, niż inne prezenty (moje maluchy są małymi przedszkolakami,  3 i 4 latka). Przed przedszkolem zdążyliśmy ją ubrać.


I teraz prezentuje się tak :)


Maluchy wymyśliły, że jak wrócą z przedszkola, to pomalują jeszcze bombki flamastrami do tkanin :) Jak widać, są bardziej kreatywne ode mnie - ale już wiemy, co robimy dziś po południu :)
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia Waszych materiałowych kreatywnych choinek.
Oczywiście zamiast taśmy dwustronnej można użyć rzepu, wersja z taśmą jest dla leniwych :D


Komentarze

Popularne posty