Na chorobę - piżamki





Co najlepiej poprawi humor chorym dziewczynkom? Nowe piżamki :D 
Szczególnie, jeśli materiały na te piżamki kosztowały mamę tylko 20 zł :D
Dwie piżamki (rozmiar 80 i 104) z metra materiału (zostało może na czapeczkę). Materiał odleżał swoje, bo kupiony był niemal rok temu w https://www.sprzedajemytkaniny.pl/dzianiny-drukowane na jakiejś powakacyjnej promocji.

Nie szukałam specjalnego wykroju na piżamki - w rozmiarze 104 góra jest z wykroju na bluzę z Ottobre 4/2014 , dół z wykroju na getry również z Ottobre 4/2016; w rozmiarze 80 góra również z wykroju na bluzę z Ottobre 4/2014, dół moja własna inwencja twórcza :D

Dziewczyny baaardzo zadowolone, polecam każdemu uszycie piżamki. Dwie uszyłam jednego wieczoru, a nie jestem bardzo zaawansowana w szyciu. 

Z innej beczki teraz
Zauważyliście, że zmieniłam trochę moje logo Igłą i Drutem? Wcześniej dodawałam moje oznaczenie po prostu w paincie, przerzuciłam się na program on line http://photogramio.com/pl/photoeditor - daje on więcej możliwości. Tak mi się przynajmniej wydaje, ale jestem początkującym użytkownikiem :) Postanowiłam, że będę teraz umieszczać moje oznaczenie w miejscach, które ciężko byłoby usunąć ze zdjęcia - dlaczego? W ostatnim tygodniu spotkała mnie dość nieprzyjemna sytuacja. Posłużono się moim zdjęciem (bez mojej zgody oczywiście) reklamując jakiś kurs szycia i gdyby nie moja siostra, w ogóle bym o tym nie wiedziała. Sytuacja bardzo szybko się wyjaśniła, zdjęcie zostało usunięte, ale niesmak pozostał...moje zdjęcie - ja na nim w bluzce uszytej przeze mnie wykadrowane tak, że nie widać loga (które było z brzegu zdjęcia) i mojej twarzy - sprytnie ;) 
Nie da się pewnie uniknąć takich sytuacji, ale można próbować im zapobiegać - pamiętajcie :)

Komentarze

  1. Nieprzyjemna sytuakcja kiedy ktoś bez zgody korzysta z Twoich zdjęć. Mam nadzieje źe już się to nie powtórzy. Zdrówka dla dziewczynek. Piękne te piżamki😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Już prawie zdrowe, teraz mąż i syn chorują :D

      Usuń
  2. Świetne te wszystkie Twoje uszytki! Muszę Tobie podziękować - zmobilizowałaś mnie do powrotu do szycia, przy maluszku (niecale 7miesięcy) nie mogłam się ogarnąć, a jak poczytałam, co można uszyć przy trójce dzieci - nie mam wymówek, czas szyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę!!! Zawsze jak, ktoś mi pisze, że dzięki mnie zaczął szyć albo wrócił do szycia, dostaję takiego pozytywnego kopa :) Ja szyję przy trójce, ale trudno mi się ogarnąć z innymi rzeczami - np. sprzątanie...zawsze mam bałagan :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty